Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Η ΕΝΑΝΤΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ. ΠΑΤΗΡ ΘΑΔΔΑΙΟΣ ΒΙΤΟΒΝΙΤΣΑΣ


Ερώτηση: Τί σημαίνει να είναι κανείς εναντίον του Αγίου Πνεύματος;
Απάντηση π. Θαδδαίου:
Είναι αμαρτία, το να προσβάλλει κανείς το Άγιο Πνεύμα, η οποία δεν μπορεί να συγχωρεθεί ούτε σ’ αυτόν ούτε στον άλλο κόσμο….
Η βλασφημία του Αγίου Πνεύματος είναι επιμονή στο να μην μετανιώσει κανείς και εναντίωση στην αλήθεια.
Αυτό σημαίνει να λες συνεχώς σε κάποιον άνθρωπο να μετανιώσει, αλλά αυτός να μην θέλει να μετανιώσει… Ο τέτοιου είδους άνθρωπος πιστεύει πώς δεν είναι αμαρτωλός και συνεχίζει να επιμένει να μην μετανοεί. Αυτός εναντιώνεται στην αλήθεια. Μάταια όλα όσα του λες, μάταια του λες πώς παντού υπάρχει ο Θεός. Μάταια του λες πώς βρίσκεται κοντά μας, ότι είναι Ζωοποιός… Όλα είναι μάταια. Αυτό δεν μπορεί να συγχωρεθεί ούτε σ’ αυτό τον κόσμο ούτε στον άλλο, επειδή αυτός ο άνθρωπος δεν θέλει να αλλάξει…
Κάποτε ένας γέροντας πήγε στον Αγ. Αντώνιο και του είπε:«Θέλω από σένα Αντώνιε να μου πεις, αν υπάρχει μετάνοια για μένα».
Και ο Αγ. Αντώνιος του απήντησε: «Εντάξει, εγώ θα προσευχηθώ στον Κύριο, και αν ο Κύριος θελήσει να μου δώσει απάντηση, έλα εσύ σε μια εβδομάδα και εγώ τότε θα σου απαντήσω».
Ο Αγ. Αντώνιος με όλη την καρδιά προσευχόταν στον Κύριο και ο Κύριος του φανερώθηκε και του είπε: «Ξέρεις, εσύ, ποιος ήταν εκείνος ο γέροντας πού ήρθε σέ σένα να σέ ρωτήσει για την μετάνοια;» Ο Αγ. Αντώνιος είπε: «Δεν ξέρω ακόμα Κύριε». 
Του λέει τότε ο Κύριος: «Αυτός ό γέροντας ήταν ο ίδιος ο σατανάς». Όταν ξαναήρθε αυτός ο γέροντας του είπε ο Αγ. Αντώνιος: «Τρία χρόνια να στέκεσαι σέ μία θέση, γυρισμένος προς την Ανατολή και συνέχεια να επαναλαμβάνεις: «Θεέ μου, συγχώρησε την δική μου πανάρχαια κακία». Τότε, εκείνος ο γέροντας έφυγε κουτσαίνοντας. Ο Αγ. Αντώνιος είπε στη συνέχεια ότι ο γέροντας ήξερε τί έπρεπε να κάνει αλλά δεν ήθελε να μετανιώσει.

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΘΑΔΔΑΙΟΥ ΒΙΤΟΒΝΙΤΣΑΣ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ
http://saintisaak2.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου